Ofte stilte spørsmål

Når registreringen din er bekreftet, er det dessverre ikke mulig å endre den. Dette skyldes at vi oppretter abonnementet ditt så snart du har registrert deg, slik at du straks kan motta medlemsnummeret ditt og benytte fordelene dine.

Nei, det kan du dessverre ikke. Grunnen til det er at abonnementet ditt blir automatisk aktivert til å kunne benyttes i alle våre butikker med øyeblikkelig virkning. Du har imidlertid rett til å angre kjøpet av ditt MyBianco+ medlemskap i 14 dager fra tidspunktet for avtalens inngåelse, dvs. fra den datoen du registrerer deg, såfremt du ikke har gjort bruk av medlemsfordelene dine.

Hvis du ikke mottar velkomst-e-posten din, kan du først sjekke din ’uønsket e-post’ eller spam-mappe, da velkomst-e-posten er autogenerert og derfor kan risikere å havne i disse mappene. Er e-posten ikke å finne der, kan du kontakte kundeservice på telefonnummer: +47 40 80 92 64 Mandag til torsdag kl. 13.00 – 16.00. Telefonen er stengt fredag til søndag, så vel som på danske høytider.

Hvis kortet ditt ikke blir godkjent, mottar du straks en melding på skjermen om at registreringen mislyktes. Dette kan skyldes flere årsaker. Herunder avvises en rekke debetkort av innløser/banken ved kjøp av abonnement, da kortet ikke er godkjent til denne formen for kjøp. I disse tilfeller bes du kontakte banken din slik at de kan hjelpe deg.

Vi bruker et av de sikreste online-bestillingssystemene på markedet, og vi gjør alt for å forbedre vår programvare, slik at vi er sikre på at vi alltid tilbyr høyest mulig sikkerhet. Vi bruker den beste krypteringsprogramvaren på markedet, Secure Sockets Layer (SSL), som krypterer sensitiv informasjon som navn, adresse og kredittkortinformasjon. Dette betyr at informasjonen som sendes mellom din datamaskin og vår nettside ikke kan leses av andre.

Vi tar imot følgende betalingskort:

 

  • Kredittkort: Dankort, VISA, Mastercard, Maestro, JCB, American Express
  • Debetkort: VISA Electron

 

Av sikkerhetsmessige årsaker skal kortinnehavere godkjennes av både kortutstederen og Bianco Footwear A/S. Vi tar sikkerheten meget alvorlig og overdrar derfor ingen opplysninger til andre.

For å benytte din medlemsrabatt på Bianco.com må du bruke medlemsnummeret ditt, som du har fått tilsendt i en velkomstmail ved innmelding i MyBianco+. Har du ikke mottatt medlemsnummer, kan personalet i din lokale Bianco butikk hjelpe å finne et til deg. Når du har lagt én eller flere varer i kurven din på Bianco.com, må du taste inn medlemsnummeret i kampanjekodefeltet/rabattkodefeltet og klikke på knappen ’BRUK’. Dermed vil det automatisk bli trukket 20% rabatt fra varene dine. Medlemsnummeret ditt fungerer som en rabattkode. Vær oppmerksom på at din login på mybiancoplus.com ikke virker på Bianco.com. Du trenger dermed ikke å logge inn når du handler på Bianco.com, du kan helt enkelt velge å ’gå til kassen som gjest’. Det eneste du da må gjøre er å taste inn medlemsnummeret ditt i kampanjekodefeltet innen du avslutter kjøpet.

Alle opplysninger som er tilgjengelige på abonnementet ditt, finner du ved å logge inn under fanen ‘DIN PROFIL’ i toppmenyen og velge ‘Abonnement’ i drop-down menyen. Her kan du se status på abonnementet ditt, medlemsnummer og informasjon om automatiske kredittkortbetalinger – historisk og neste trekk.

Har du fått et nytt kredittkort eller mottatt informasjon fra oss om at kortet ditt er i ferd med å utløpe, kan du endre kredittkort ved å logge inn under fanen "DIN PROFIL" i toppmenyen og velg "Bytt betalingskort" i drop-down menyen. Her kan du se dine planlagte betalinger og bytte betalingskort. Velg knappen ’BYTT KORT’, og du vil komme inn på en sikret kortportal. Her skal du fylle ut de nye opplysningene og trykke på knappen ’GJENNOMFØR OPPRETTELSE’. Du vil deretter motta en bekreftelse på at ditt nye kort er registrert. Det kan ta noen minutter innen kortet er registrert hos vår betalingsleverandør.

Du retter profilopplysningene dine ved å logge inn under fanen ‘DIN PROFIL’ i toppmenyen og velge ‘Rett profil data’ i drop-down menyen. Her kan du rette alle opplysningene dine som navn, adresse, kontaktinformasjon, fødselsdato, favorittbutikk og passord. Husk å trykke på knappen ’OPPDATER’ når du har rettet de opplysningene du ønsker.

Hvis du har tekniske problemer, anbefaler vi at du sørger for å ha de siste nye oppdateringer på operativsystemet ditt. Hvis du fortsatt har problemer med å benytte hjemmesiden vår, er du alltid velkommen til å kontakte kundeservice på +47 40 80 92 64 Mandag til torsdag kl. 13.00 – 16.00. De vil gjøre sitt beste for å hjelpe deg. Telefonen er stengt fredag til søndag, så vel som på danske høytider.

For å si opp ditt MyBianco+ medlemskap må du logge inn på profilen din på mybianco.bianco.no/my-bianco-plus. Du logger inn ved å klikke på ’DIN PROFIL’ i toppmenyen. Deretter skriver du inn e-posten du benyttet ved registreringen hos MyBianco+, sammen med tilgangskoden din. Dersom du ikke tidligere har logget inn på profilen din og dermed ikke har en tilgangskode, eller dersom du har glemt den, kan du skrive inn e-posten din og deretter trykke på ‘glemt adgangskoden’. Da får du tilsendt en ny tilgangskode til e-posten din, som du benytter når du logger inn. Fra siden med ’DIN PROFIL’ kan du nå gå til undersiden med 'Abonnement' og deretter ’Avslut abonnement’. På denne siden kan du selv si opp ditt MyBianco+ medlemskap ved å klikke på knappen med ‘Avslut abonnement’. Etter oppsigelsen mottar du en bekreftelse på e-post.

Hvis du ikke har fått svar på spørsmålet ditt på denne side, kan du kontakte kundeservice, som svarer deg så raskt som mulig.
Slik kontakter du Biancos kundeservice
1. Send din forespørsel til mybiancoplus@bianco.com
2. Ring til oss på telefonnummer: +47 40 80 92 64 mandag til torsdag kl. 13.00 - 16.00. Telefonen er stengt fredag til søndag, så vel som på danske høytider.

Kontakt

MyBianco+
+47 40 80 92 64

Mandag - torsdag kl. 13.00 – 16.00

Telefonen er stengt fredag til søndag, så vel som på danske høytider.